Terminsavslutning och Klubbmästerskap VT 2023

Publicerad:

av

Vi kommer att köra ett Klubbmästerskap 🏊 som avslutning på terminen. Det äger rum den 4 juni med start kl 9. Vi kommer att avsluta tävlingen runt kl 12 – beroende på hur många heat vi kommer att ha. 

Efter tävlingen kommer vi att dela ut medaljer🏅. Sedan bjuder vi på korv 🌭, te/kaffe/läsk ☕🍶.

Vi ber föräldrarna att ta med något 🍪🍰 till fika buffén. Vi fika tillsammans i fritidsgården i anslutning till simhallen. Släkt och vänner är välkomna att heja på och att fika efteråt.

Upptäck mer från Sigtuna Simklubb

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa