FAQ Tag: SMS

  • Mitt mobilnummer har ändrats. Vad behöver jag göra?

    ⚠️Maila oss om ditt e-postadress eller mobilnummer ändras. Maila info@sigtunasim.se i så fall.

  • Hur använder ni SMSGruppen?

    SMSGruppen är ett tjänst som betalas av svenska teleoperatörer. Användningen är gratis. Riksidrottsförbundet erbjuder en integration genom deras administrationsverktyg IdrottOnline. Vi använder IdrottOnline som medlemsregister och för att få statens stöd. Vi använder SMSGruppen för att göra det möjligt för att förälder/simmare kan informera våra tränare när barn/de kan inte delta i en träning. Vi…

  • Vad ska jag göra när jag/mitt barn är förkyld?

    Allmänt gäller att barn och vuxna ska stanna hemma när de känner sig förkyld. Följ 1177s rekommendationer. ⚠️Meddelar genom SMSGruppen när barnet kan inte delta i träningen för varje träningstillfälle. ⚠️Glöm inte heller att maila oss om ditt e-postadress eller mobilnummer ändras. Maila info@sigtunasim.se i så fall.

  • Hur sker kommunikationen när man är medlem?

    Klubben kommunicerar främst via e-post, även för fakturering. SMS används för att nå medlemmar eller målsmän med kort varsel. Detta sker via en SMSgrupp som är kopplad till Riksidrottsförbundets IdrottOnline. Om du vill nå klubben kan du maila oss. Här hittar du våra epostadresser. ⚠️Glöm inte informera oss när din e-postadress eller mobilnummer ändras. Maila…

Sigtuna Simklubb